Politica de LIVRARE

Livrarea serviciilor și produselor ViitorulMeu – Managementul Carierei 

 

Politica de livrare a produselor și serviciilor aflate pe site-ul www.viitorulmeu.ro este următoarea:

 

De la momentul confirmării procesării comenzii tale (confirmarea plății și primirea notificării prin e-mail din partea SC Managementul Carierei SRL cu privire la termenii și condițiile de colaborare), în maximum 48 ore (2 zile lucrătoare), vei fi contactat (pe email și/sau la telefon) de către consultantul nostru pentru a stabili împreună, concret, care sunt obiectivele tale și care este agenda livrării produselor și serviciilor plătite de tine. Termenul de 48 ore (2 zile lucrătoare) curge din momentul procesării plății până la contactul telefonic sau prin e-mail.

 

– Planificarea livrării serviciilor este făcută împreună, de consultant și client, într-o limită de timp, agreată de comun acord, dar nu mai mult de un an calendaristic (12 luni) de la data stabilirii contactului cu consultantul Managementul Carierei;

– Termenele de livrare se pot modifica în perioadele concediilor legale (sărbători, zile naționale);

– Programul de lucru al consultanților ViitorulMeu – Managementul Carierei, pentru procesarea comenzilor online este: Luni – Vineri 09:30 – 17:30; 

– Dacă nu sunteți găsit la numărul de telefon comunicat sau e-mail-ul comunicat pe site-ul www.viitorulmeu.ro în secțiunea „Detaliile comenzii”, noi, ViitorulMeu – Managementul Carierei ne aflăm în imposibilitatea livrării serviciului sau produsului. În acest caz, nu se va returna contravaloarea sumei achitate. Notificarea imposibilității livrării serviciului sau produsului achiziționat, se va face prin apel telefonic la numărul comunicat și e-mail, pe adresa de e-mail comunicată pe site, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la primul contact al consultantului.