Și iată-mă… antreprenor
Cu un business plan în mână, cu ce mi-ar trebui să… cum se face să… citesc câteva pagini ale unui training de finance for non-finance… mă uit şi răsfoiesc câteva articole din revistele de business despre antreprenoriat… am câteva cărţi în jurul meu, bibliografii ale marilor afaceri antreprenoriale… încerc să citesc câteva reţete de succes…
Mă uit la logo, sunt mândru de el şi, ca de obicei, dar mai ales acum, voi depune toate eforturile posibile şi imposibile, nimic nu va fi prea greu sau imposibil de realizat. Toată energia, profesionalismul, optimismul și abilităţile mele, şlefuite prin multinaţionalele de până acum, converg spre a face treabă – nu bună, ci foarte bună!
Este visul meu, fie că vorbim despre un day sau night dream. E visul meu, iar când mă gândesc acolo, îmi tremură barba de emoţie. Știu ce am realizat, uitându-mă înapoi, primesc feedback-urile oamenilor din trecutul şi din prezentul meu. Știu că fac şi că voi face lucruri faine. Şi iată-mă, sub steagul leoHR. Nu mai este un angajator pe care să îl reprezint. Sunt eu şi cei care au făcut acest vis posibil, sunt eu şi oamenii care fac parte din acest proiect, sunt eu cel care va vorbi cu colegii din piaţă, vom găsi soluţii şi vom duce împreună la bun sfârşit proiecte faine. O vreme, am zis ca nu voi face RECRUTARE, dar ar fi ca şi cum i-ai spune peştelui să nu mai înoate. Mă simt bine aici, este lumea mea, este largul meu, este soarele care mă scaldă și aerul pe care îl respir. Este universul în care, în timpuri de criză, am reuşit să aduc excelenţă în proiecte ce păreau imposibile şi să găsim soluţii win-win.
Iată-mă… în jurul meu cu câteva cărţi ce şi-au pus bine amprenta asupra carierei mele profesionale, câteva reviste de business şi nişte articole din diferite reviste și ziare. Am livrat, până acum, training-uri faine pe dezvoltarea abilităţilor, care cântăresc greu in CV-urile cursanţilor. Am personalizat la maximum programele, ca să pot să depăşesc aşteptările cursanţilor şi ale celor care l-au contractat. Rezonez atât cu inhouse-urile, cât şi cu open-urile. Mă hrănesc cu workshop-urile interactive, îmi place să găsim împreună soluţii, îmi place ca, prin expertiza mea şi prin cunoştinţele acumulate, să pot împărtăşi aceste povești de succes – nu citite în cărţi, ci lucrate, puse în aplicare, livrate, implementate, sugerate şi utilizate de clienţii cu care am lucrat, din diferite domenii socio-economice. De aici, ideea de TRAINING.
De câteva zile, mă văd cu oameni frumoşi, vorbim cu pasiune de outplacement, de consiliere în carieră, de diagnoza organizaţională, de job description, de noutăţi legislative, cazuistică şi jurisprudenţă. Sunt oameni care, poate, citesc acum aceste rânduri: manageri de resurse umane, care mi-au coordonat cândva activitatea şi care au o mare expertiză în soluţii inovative, în managementul strategic al resurselor umane, colegi dragi din consultanţă, cu care am străbătut ţara în lung şi în lat, am lucrat prin holurile hotelurilor şi am tremurat prin aeroporturile interne şi internaţionale. Sunt oameni care, ca şi mine, pun suflet în ceea ce fac şi al căror drive este şi al meu: calitate şi clienţi mulţumiţi. Așa a apărut ideea de CONSULTANŢĂ.
RECRUTARE, TRAINING, CONSULTANŢĂ. Pot spune că este un început de drum, într-un domeniu în care activez de 12-13 ani? Pot spune ca mă simt ca atunci când mi-au pus creionul în mână, să scriu? Nu, pentru ca nu mai scrisesem niciodată înainte? Pot spune că este ca prima ţigară? Nu, pentru ca nu mai fumasem niciodată înainte. Abia aştept. Îmi vine să ies pe stradă şi să strig în gura mare: leoHR, leoHR, leoHR. Îi şi văd pe cei cu care colaborez pe linia de marketing şi PR cât de speriaţi sunt când îmi mai vine câte o idee şi cât de răbdători sunt în a-mi spune că nu putem pune logo-ul leoHR pe lună. ?
Le mulţumesc celor ce au făcut posibil acest vis devenit iată realitate. Întâlnirile cu ei m-au făcut să fiu aici unde sunt: mai profesionist, mai bun, mai matur. De acum, încep să respir leoHR, de aici şi “EXCELENCE is what we deliver” / “EXCELENŢA – cu asta ne ocupăm”.