Soluții pentru dezvoltarea și performanța angajaților
Produsele și serviciile noastre sunt create având la bază o vastă practică de zi cu zi în mediul organizațional și în proiecte de dezvoltare a angajaților, alături de lideri și echipe, astfel încât experiența să fie una valoroasă, pentru toate părțile implicate. Credem că performanța sustenabilă în mediul organizațional are nevoie de un bun management al carierei și performanței fiecărui angajat/colaborator și putem contribui cu soluții viabile.
Ambasadorii companiei
Managerii și specialiștii din compania ta pot fi ambasadorii brandului de angajator, în relația cu candidații și potențialii colaboratori.
Cum ar fi să maximizezi prezența colegilor tăi în mediul online?
Poziționarea corectă în mediul online a echipei de specialiști și de management este parte integrantă a acțiunilor de Employer Branding dezvoltate și implementate de companii în ultimii ani. Cu toate acestea, sunt puține companiile care se îngrijesc și de imaginea reprezentanților lor pe cea mai apreciată platformă dedicată profesioniștilor – LinkedIn.
Consilierii noștri te pot ajuta să construiești o imagine relevantă, unitară și coerentă a echipei tale de specialiști și manageri, prin crearea unui profil profesionist pe LinkedIn pentru fiecare dintre membrii reprezentativi ai companiei tale.
Pentru că, până la urmă, imaginea echipei, reflectă și imaginea companiei.
Descriere serviciu
Pagina web a companiei, unde se regăsesc informații despre misiunea, viziunea și valorile sale, despre echipa de management, dar și secțiunea dedicată candidaților reprezintă doar un prim pas în construirea prezenței online a companiei tale. Apoi, pot adăuga valoare acțiunile de CSR, interviurile acordate în presă, articolele scrise de specialiștii voștri pe diverse teme de interes, prezența la evenimente din industrie și alte acțiuni din această sferă. Toate acestea sunt menite să completeze imaginea companiei, însă pentru a-i convinge pe cei mai buni specialiști din domeniu să vi se alăture, este nevoie de mai mult.
Candidații au acces la tot mai multe surse de informare pe internet, pe care le consultă înainte de a trimite CV-ul către un potențial angajator și sunt foarte atenți la imaginea prezentată și la mesajul transmis de acesta. Noi putem maximiza expunerea companiei pe care o reprezinți, prin crearea unor profiluri de LinkedIn corelate cu atributele brandului de angajator, astfel încât viitorii candidați și angajați să vadă o imagine cât mai atractivă și convingătoare a companiei.
Consilierii noștri te pot ajuta să construiești o imagine relevantă, unitară și coerentă a echipei tale de specialiști și manageri, prin crearea unui profil profesionist pe LinkedIn pentru fiecare dintre membrii reprezentativi ai companiei tale.
Beneficii
Ai un avantaj competitiv față de ceilalți angajatori, când specialiștii de top aflați în căutarea unui nou job vor găsi informații structurate și prezentate în mod profesionist pe profilul de LinkedIn al unui angajat reprezentativ din compania ta;
Ai o prezență relevantă, unitară și coerentă a membrilor reprezentativi din compania ta;
Transmiți candidaților încredere prin faptul că se vor alătura unei organizații care se preocupă de angajații săi și de imaginea pe care o transmite în mediul online.
Cum se întâmplă
Vei seta cu un consultant în PR & Comunicare care sunt atributele brandului vostru de angajator și care sunt elementale unitare în realizarea profilurilor.
Un consilier în carieră va contacta, telefonic și prin e-mail, persoanele desemnate ca fiind reprezentative pentru imaginea companiei, pentru a stabili cu fiecare dintre ei o conversației pe baza căreia se va realiza profilul de LinkedIn. Totodată, le va oferi detalii despre modul în care se vor desfășura discuțiile, se vor solicita informațiile necesare și se vor trasa pașii pentru realizarea profilului.
Livrabile
În termenul agreat împreună de la discuțiile purtate cu un reprezentant al companiei tale (în funcție de dimensiunea proiectului) vom livra documente cu informațiile necesare pentru actualizarea profilului de LinkedIn al fiecărui angajat desemnat de companie, care participă în acest proiect. De asemenea, fiecare angajat desemnat va primi și instrucțiunile necesare pentru realizarea sau actualizarea profilului său pe această platformă.
Preț: 500 Ron/profil realizat
Pachete custom:
1 - 10 profile = 500 ron preț profil
11 - 30 profile = 480 preț profil
31 - 50 profile = 450 preț profil
51 - 100 profile = 430 preț profil
Planifică o conversație cu colega noastră, rodica.obancea@viitorulmeu.ro care poate oferi toate informațiile de care ai nevoie.
test