Soluții pentru dezvoltarea și performanța angajaților

Produsele și serviciile noastre sunt create având la bază o vastă practică de zi cu zi în mediul organizațional și în proiecte de dezvoltare a angajaților, alături de lideri și echipe, astfel încât experiența să fie una valoroasă, pentru toate părțile implicate. Credem că performanța sustenabilă în mediul organizațional are nevoie de un bun management al carierei și performanței fiecărui angajat/colaborator și putem contribui cu soluții viabile. 

Companii

Creșterea angajabilității și outplacement Premium

Acest pachet de servicii este dedicat momentului în care este necesară închiderea sănătoasă a relației angajat – angajator cu un executiv/manager de top, din companie. Echipa noastră de profesioniști în recrutare și management al carierei va acompania ieșirea angajatului din organizație și intrarea în piața muncii, maximizând punctele sale forte și vizibilitatea.

În această etapă echipa noastră va pune focus pe tranziția în carieră prin crearea unei strategii concrete și a unui plan de acțiune măsurabil, care să faciliteze angajabiltatea. În experiența noastră în piața muncii din România am învățat lecțiii utile pe care le vom folosi în crearea și implementarea de acțiuni care să asigure creșterea vizibilității și a angajabilității.

Descriere serviciu

Pașii pe care îi vedem noi utili și în care putem aduce valoare concretă sunt următorii:

1 – candidatul va avea un CV atractiv, relevant pentru experiența, reușitele și punctele sale forte;

2 – CV-ul său să fie aliniat cu prezența în online și offline, dar și cu profilul de LinkedIn;

3 – va fi conectat cu oameni cheie din piață, cu agențiile importante de recrutare, pe canalele potrivite;

4 – va fi bine antrenat în susținerea interviurilor, astfel încât amprenta sa să fie memorabilă;

5 – va avea un mindset nou care servește bine noul său obiectiv personal și profesional;

6 – va avea vizibilitate în piață, o prezență bună în social media, în conferințele industriei vizate, precum și articole de opinie și comentarii scrise din perspectiva experienței sale.

Procesul de lucru
Un consilier profesionist în carieră, din echipa noastră, va contacta candidatul, pentru a planifica o conversație inițială în care vor fi clarificate obiectivele sale, dar și modul de lucru împreună. Vor stabili împreună care este planul de acțiune, echipa alocată, dar și calendarul în care vor face pașii împreună. Procesul se va desfășura online, candidatul nu trebuie să se deplaseze la birourile noastre, iar comunicarea va fi continuă, la telefon, pe e-mail, dar și cu ajutorul unei platforme de comunicare video, ușor de folosit și de accesat de oriunde (este utilă o conexiune la internet).

Livrabile
Strategia și planul de acțiune încadrat în timp;

CV-ul și profilul de LinkedIn refăcute și aliniate cu obiectivul profesional urmărit;

Conectarea cu oameni cheie din piață și cu agenții de recrutare relevante;

2 sesiuni consiliere în carieră pentru identificarea canalelor potrivite;

Simulare interviu și plan de dezvoltare personală și profesională;

5 sesiuni Executive Coaching cu focus pe managementul carierei;

Prezență optimă în social media, presă și în alte forumuri relevante pentru obiectivul tău.

Cere oferta aici (rodica.obancea@viitorulmeu.ro).

Produse similare

Ambasadorii companiei
500 lei
Află mai multe
Creșterea angajabilității și outplacement Basic
Află mai multe